Monday, November 02, 2009

menghitung hari...

Syarat2 tawaran penempatan:

Bahagian Sumber Manusia, Jabatan Pendaftar

1. Sebagai Peserta Latihan Industri, saudari bukanlah seorang kakitangan dalam perkhidmatan tetap Universiti Malaysia Pahang dan dengan sedemikian saudari tidak berhak mendapat keistimewaan yang biasanya diberikan kepada kakitangan dalam perkhidmatan tetap Universiti Malaysia Pahang

2. Saudari dikehendaki menyerahkan resume berkenaan diri dan kelayakan bagi rujukan dan simpanan

3. Saudari dikehendaki menjalankan tugas dimana-mana tempat dan pada bila-bila masa seperti yang diarahkan oleh Jabatan Pendaftar dan pegawai-pegawai lain yang bertanggungjawab terhadap pejabat berkenaan.

4. Universiti tidak terikat untuk memberi saudari jawatan di dalam perkhidmatan Universiti setelah tamat tempoh Latihan industri ini

5. Sekiranya saudari bersetuju menerima tawaran ini dengan syarat-syarat tersebut di atas, sila lapor diri dengan segera pada tarikh yang telah ditetapkan dan menandatangani Surat Penerimaan Menjalani Latihan Industri dan Pengakuan Lapor Diri (BTJ.L2) yang dilampirkan bersama;

6. Saudari dikehendaki melaporkan diri di Bahagian Sumber Manusia, Jabatan Pendaftar, Universiti Malaysia Pahang sebagaimana tarikh yang dinyatakan diatas jam 8.00 pagi. Sila bawa bersama-sama sijil-sijil yang berkaitan.



takut apabila mengenangkan ump yg begitu mengikut procedure.

13 comments:

saya_arief said...

ni untuk praktikal kan..?

ihsan_huhu said...

kem slm naib chanselor die. member bapak aku a.k.a bapak kawan aku

kl blom tukar ag r

AyanaAsham said...

adeq arif:aah

huhu: klu aku terjumpe aku smpaikan slm ko tu...kim slm kat kwn ko!hahaha

joegrimjow said...

waahhh
da nak masuk alam kerja da ni
gud luk
praktikal terbaik

{Suria Muhammad} said...

ihsan, aku pn nk kirim slm gak kt kwn ko tu. hee!

~~TueRa~~ said...

sy pn isau gak nk praktikal nti..
da la sorg2..awk x pe da gak teman kn..adeiii..cne la ari first t kn emm..

AyanaAsham said...

joe:
practical terbaik!
tp klu practical duk sje xde wat keja pun buang mase......
minta2 practical kali ni besh

AyanaAsham said...

kie:
awk kena tunggu q la ek...haahhaaaa

AyanaAsham said...

tora:
olo ttp sorg gak
kak aina kan dpt dpt len....
eeee tatut+risau ni!

.fatin nabila. said...

ph, mmg ikut procedure tol2 nih.
sonoknye, nk practical da kan.
da nk abes da.. :(

AyanaAsham said...

bowla:
xla tggl lagi 1 sem ag...hehe
hope practical kali ni besh
xmcm dip lu...xde wat pe2 pun
men game je hari2...hahaha

panggil aku shEh said...

slamat berprektikel my pren!
alang2 dh ade kt ump tu apelagi.. carik la boipren satu! hehe

AyanaAsham said...

uik cabaran kah itu...cari boipren 1....hahaha...
oge klu berjumpe yg blh pchkan tmbk hati....agagaga

:: ThE FoLLoWeRs ::