Sunday, April 05, 2009

Tag

Tag dari Adyrunteam

1.Bekas kekasih saya adalah :
bekas kekasih sy adalah ex boyfren sy.

2.Saya sedang mendengar :
koleksi lagu2 indon dalam laptop sy

3.Mungkin saya patut :
study or wat revision for coming exam x lama lagi

4.Saya suka :
memancing....dan melihat keindahan tuhan

5.Sahabat-sahabat baik saya :
mereka yg sentiasa bersama2 dlm senang dan susah.....pinjam ayat ady

6.Saya tak paham :
betul juge ckp ady..kenapa hidup mesti ade dugaan.

7.Saya kehilangan :
kucing tersayang

8.Ramai yang berkata:
hidup mesti pentingkan diri sendiri dulu..

9.Makna nama saya :
kelembutan...lemah lembut kah sy.

10.Cinta itu adalah:
meaningful and painful.pinjam ayat ady lagi

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
menahan kelaparan sedangkan kte boleh makan 6 x sehari

12.Saya akan cuba :
belajar menghadapi cabaran dan dugaan duniawi.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kekal abadi

14.Telefon bimbit saya :
nokia 6070..sempoi

15.Bila saya terjaga dari tidur :
bukak laptop baru pi basuh muke...hehe

16.Saya paling meluat apabila :
ckp len tapi wat len...pirah.....

17.Pesta/Parti adalah :
sesuatu yang mengikut budaya barat

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing sy

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
time sekolah rendah....

20.Hari ini :
xwat pe2 pun melepak dan beristirehat di bilik seharian.

21.Malam ini saya akan :
wat report database...mby

22.Esok pula saya akan :
xder kelas pagi so leh bgn lewat cket.

23.Saya betul2 inginkan :
org belanja tgk wayang or belanja makan bestnya

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
macam mane nak jadi lebih putih ek...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah.....klu time duit ade la...

26.Makanan Barat atau Jepun :
masakan melayu jela lagi sodap...sy org melayu.

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang...gelap just untuk tido

28.Makanan segera adalah
makanan ekspress n mknn time mls nak pi beli kat kedai

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
seseorang sape ek...oh ok. waalaikummusalam.

30.Siapa yang anda nak Tag?
my followers buleh, hehe sile2 jangan malu2, xmau buat pun xpe, chek x kesah.tp dah terbukti anda pemalas...wahaha

1 comment:

hernameislala said...

muahahahah lala folower ayanaaa maknernyer lala kena lah wattt muahahahahah

:: ThE FoLLoWeRs ::