Thursday, August 06, 2009

banyak yg aku sudah lupa'..........

First of all sambung balik kisah pak ndak aku yang sakit, alhamdulillah beliau sudah beransur pulih cuma belum boleh balik, masih dirawat di hospital Seremban ditemani oleh Mak Ndak aku, harap semuanya ok. Thanks to all blogger yang sama-sama mendoakan kesejahteraan Pak Ndak ku. Jasa baik korang hanya tuhan yang akan balas.



banyak yang aku sudah lupa rupa-rupanya.....



Alhamdulillah juge Nisfu Syaaban telah aku laksanakan dengan sebaik-baiknya insyaAllah. Esok pula aku akan melalui quiz pertama, yang juge penghulu segala quiz untuk sem ini. Senang cerita sebenarnya banyak yang aku sudah lupe. Mana tidaknya sudah hampir setahun meninggalkan subjek Mandarin tu. Banyak la juge makne2 yang aku dah kurang ingat. Pendek kate nak kena flash back balik zaman amik diploma dulu. So doakan aku untuk quiz yang pertama ini.Ameeen.

9 comments:

ihsan_huhu said...

fuih mandarin

pening pale nk hapal kerekter2 tuh

AyanaAsham said...

to huhu:
tau xpe.....

CikYana(",) said...

bhs mandarin?
lalala
ssh x?

[z@ck] said...

alhamdulillah..
sudah sihat..
=)

AyanaAsham said...

to cikYana:
agak ssh tapi seronok time clz ni...hepi dan x tension sgt.

to zack:
yup alhamdulillah..berkat doa semua yg ade bace n3 tu...tenkiu

panggil aku shEh said...

hehee..
aku dh agk u gonna blog dis!

AyanaAsham said...

hahaha
yela xkan nak biar tergantung kan
so that blogger len mengalami kerisauan plak...

Anonymous said...

wo hen xihuan mandarin.. =)

AyanaAsham said...

wo ye hen xihuan huayu

:: ThE FoLLoWeRs ::