Monday, September 07, 2009

alangkah bagusnya.....


"Hawa dicipta dari tulang rusuk Adam
Bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasannya,
Bukan dari kakinya untuk dijadikan alasannya,
Melainkan dari sisinya untuk
dijadikan teman hidupnya,
Dekat pada lengan utnuk dilindunginya
dan dekat di hati untuk dicintainya"


alangkah bagus andai aku dapat menelaah buku HR or mandarin dan boleh katam dalam masa yang singkat.buku Adam dan Hawa aku ambil mase 2 hari untuk katam.agpun aku dah bace buku ni.kan lebih baik mase 2 hari tu diguna untuk bace buku HR.kenapa aku malas ni?ade x ubat untuk penyakit malas untuk budak bernama Yana ni:))


sorry lambat wish beday kamu b2
hepi beday to:
Wanie and Haikal


10 comments:

Lala said...

citer tu best!!!!sweet sgt...perasan x citer nur kasih ala2 novel ni???
hahahah...sweet sgt...

AyanaAsham said...

oh ye ke
cite nur kaseh....lala ckp baru prsn ni......

ihsan_huhu said...

bes ke bc buku2 cmtuh?

AfhamFahmy said...

tajuk buku y membawa back 2 basic..

bagus2 :)

Monkey D Luffy said...

laju ko membaca

AyanaAsham said...

ihsan:
bes untuk yg xtau nak wat ape cam aku

AyanaAsham said...

afam:
back to basic
perempuan itu hawa
lelaki itu adam

AyanaAsham said...

MdL:
hahaha
algkh bgus lagi klu aku bjaya bace bku sklh selaju itu

panggil aku shEh said...

"buku Adam dan Hawa aku ambil mase 2 hari untuk katam"

kalo lagha tu kan.. mmg menjadik2.
xyah wat pape pun heaven siot!

AyanaAsham said...

tapi buku HR leh ke 2 hari nak katam.....hihihi
teruk betul kan

:: ThE FoLLoWeRs ::