Wednesday, September 09, 2009

sempena hari raye....eh bkn slh hari yg berbahagia ini.....

awak lahir hari ini
kamu lahir esoknya
aku plak dah lame lahir pada hari aku lahir:)

090909
sungguh cantik tarikh pada hari ini
sape kawen pada tarikh ni angkat tgn dan kaki sekali
aku mengarut ape ni
sempena hari yg begitu cantik tarikhnya ni
i would like to wish u:
Selamat Menjadi Isteri yg Solehah
Selamat Menjadi Pekerja Cemerlang
Selamat Hari Lahir



Nor Syazwani Zulkifli~candid/dungun/2008


100909
kamu shout kat FB yg kamu dah nak tua kan
actually aku dah lalui hari tuaku dulu dari kamu
so kamu xla tua sgt pun kot
sempena hari yg kamu takut kamu nak jadi tua ni
i would like to wish u:

Selamat Menyambut Hari Tua
Selamat Berumur 22 Tahun
Selamat Hari Lahir


Mastura Abdul Samat~kanak2 riang/astro/09

9 comments:

panggil aku shEh said...

sha & tooRa
HEPI B'DAY.................

smoga bahagia dunia & akhirat!

ihsan_huhu said...

gamba atas tuh sape yg kne candid sebnanye?

AyanaAsham said...

Asheh:
ameen

huhu:
dua2 dicandid
tapi empunya beday slmt
wjh nya tdk berkerut...

{Suria Muhammad} said...

090909

sape la yg nk kwen posa2 ni? =.='

AyanaAsham said...

cookie:
hahaha tau xpe...agpun aku x plak terima undgn dari sesape

tapi kan ape slhnya klu nikah je dlu tarikh yg cntik tu.....:)

jumapx said...

salam ziarh jugak utk kamu...
salam pose dan raya yg bakal menjelang...

ymn said...

hohoho .. salam ramadhan and hari raya ..

AyanaAsham said...

juma:
slmt berpose
tapi aye lambat ag:)hehhee

ymn:
salam ramadhan juge:)

~~TueRa~~ said...

TQ MAZLIYANA NORSHAM..
hari tuaku dh muncul le.
aku dpt terima kenyaataan dh skrg..hehe

to sheh...tq 4 bufday wish =)

:: ThE FoLLoWeRs ::