Sunday, September 13, 2009

| | entry2 khas a.k.a entry bergambar

alkisahnya aku menjadi paparazi yg x berape nak professional di puncak alam.
naseb la korang nak sangat kan kuar kat blog aku kan
nah amik aku bagi can muke korang yang cun melecun, segak bergaye tu masuk blog aku.

entry kali ni adalah entry tertunggak
biasela aku kan cibuk mengalahkan perdana menteri kite :)

bkn senang tau aku nak upload pics korang masuk blog aku yang cun ni.



kes 1: denda padam blueboard

ape yang korang wat tu
nak kate presentation bukan
ape yang korang men conteng2 tuh :))


"saya x kire korang padam kasi bersih itu blueboard"

en. bad yg tgh gelak sakan mendenda kami
beliau masih single
sesape yg nak berkenalan sile bagitau aku o.k :))



yang ni xleh blah
sempat lagi nak posing sakan ek
tula padan muke kte semua kena denda :))
yang xleh blah lagi tu.ade ke patut gune minyak cap kapak.tapi berkesan



:)-------------------------------------------------------------------------------------------:)


kes 2: hot couple.

sape mereka ni
kenape aku kejar dorang.jeng3
azhar kate mereka hot couple
aku x kate ek:))


ooo wat muke x tau ye
hahaha
jangan marah ek
muke korang b2 masuk blog aku:)



yang nila yg aku nak ni
so amacam leh jadi paparazi x aku.hehehe:))
mmg hot couple la.kuang3

p/s: jangan mara korang.mara cpt tue :))

:)----------------------------------------------------------------------
------------------:)

kes 3: Wardina Safiah


cantik kan die
die jadi speaker untuk event HRD hari tu


beliau lebih cantik bertudung
berbanding tidak bertudung.kan3


tapi syg beliau sekejap je dgn ktaorg hari tu:)


:)------------------------------------------------------------------------------------:)


kes 4: surat cintaVS surat saman


keta sape plak ni
berikutan uitm selalu mengeluarkan saman
so keta ni telah disaman oleh kami:))
time ni ima jadi paparazi nya


yang xleh blah nya bkn saman rasmi
saman x rasmi kami wat sendiri
naseb la korang
kami jadi sedikit je nakal hari tu
so terima la srt saman dan srt cinta kami tu dgn ikhlas ye:))



segala yang buruk datangnya dari aku
segala yang baik itu datangnya dari Allah :)
seribu kemaafan aku pohon sempena bulan ramadhan yang mulia ni.
amin.....



10 comments:

panggil aku shEh said...

KES 1:
aku skip kelas. tido. PASTI!

KES 2:
"begitu g-gay", bak kata Pn. Hartini.
PASTI!

KES 3:
cun dgn tudung. PASTI!

KES 4:
korg ley ganti pak cik guard. MUNGKIN!

ihsan_huhu said...

cun dgn tudung ketika muda n single lg konfem

AyanaAsham said...

Asheh:
KES 1:
ianya lebih kpd mengaku keslhn yg dibuat:))

KES 2:
lawak gile aku jd paparazi time tuh
tapi tabik spring kat dorg coz so sporting dat day:))

KES 3:
mmg die sgt cun
teruja jap tgk keindahan Allah:))

KES 4:
MABY
tapi aku suke pak guard kat cn berbanding pak guard kat S.Alam:))

Blog Eazy Izzuddin said...

jom layans paparazzi@ LAdy gaGa
xD

AyanaAsham said...

huhu:
thanks sbb tujukan ayt tu tuk aku
wakakaka:))

eazy:
yg penting Layannnnnnn:))

soleil m said...

sape hot couple tu?
lakonan semata2 or mmg betui2?

huih. ni yg bt aku nk g pnck alam lg skali ni :P

AyanaAsham said...

hot couple!
dak clz tuh
hehe,nak kate lakonan pun dorg yg ckp so?
hehe mehla dtg cn

AyanaAsham said...
This comment has been removed by the author.
epol said...

tetap ske wardina..(walopon dah beranak 2-3)..ngee

2R said...

wowowowow..ayana tlh memunculkan isu hangat n kontroversi gitu..cayalaaa

:: ThE FoLLoWeRs ::