Thursday, March 04, 2010

bukanla bz sangat.....tp ketiadaan mood

salam blogger

firstly nak ckp time kasih kat yoo coz bantu aku ubatkan incik hitam ni.aku tau kamu bace blog aku kan.haaaa dah tertangkap.bknnya rosak ape.aku yang gatal tangan tekan sane sini.padan muke.tengz juge wat incik afam.bile mau ditukar ram baru ni.ngeeeeeeeee terlebih demand plak budak sekor ni.

tak ade benda pun nak dikongsi cerita, minggu ni agak bz cket coz banyak benda nak wat.dengan quiz and testnya.sori beb tak dapat nak tulis selalu dalam blog yang dah berusia setahun ni.ceh ayat tak leh blah cam famous je aku.oops terlebih sudeh.aku bukannya cik epal ataupun si tinggi zack tu dan tak mampu pun nak jadi cam die.anyway gak tengz la kat sape2 yang sudi bace blog aku ni.

minggu ni juga aku kurang mood cket.baru lepas perang ayat dengan seseorang.xmo cite panjang wat letih je.so full stop titik.tapi aku nak tempel la cket gambo2 time pegi umah anak2 yatim hari tu.untuk gambo2 yang lebih cantik sile la usha blog sheh.gambo aku banyak yang tersnap candid.buruk beno upenya.ade yang ternganga la.muke berkilat cam letak minyak je.goreng pun sodap kate si Oshin.



intro dulu* ni snap dari bus.....



sile focus name yg tgh2 tu........tq


budak ni degil sungguh..tp penakut xmo wat palm print.dili katenya*pelat.


dorang yg peramah sbb aku yg peramah...hahaha



salah satu gambo candid.....nampak bek je aku.pdhal aku la kaki buli.



syok dapat cat tangan orang......


wassalam...........


AyanaAsham*sekali aku berkawan selamanya ttp kawan aku...terima kasih kawan........

5 comments:

ihsan_huhu said...

apsal korg sume g tpt same? korg same kos ke ape

ke korg join puteri umno?

AyanaAsham said...

uit tula ko ni...xtau ape2

Kniedaz said...

wah..^_^ (saja gak tulis komen sbb akak pun boring...)

AyanaAsham said...

kniedaz*tau x akak dah follow blog org sethn...heheheee tenkiu

Kniedaz said...

yeke?
u r most welcome
hehe...

:: ThE FoLLoWeRs ::