Saturday, March 20, 2010

korang pegi mane weekend ni!

1. berada di atas katil

Cuti sudah tentula bangun lambat, kebiasaan mungkin. takpun sebab malas bangun dari katil even dah banyak kali mata pejam celik kan.Akhirnya sambung tido balik. Lagipun taknak bagi perut lapar yang nak minta makan je kejanya.Nak2 kalau hujan datang.Perghh memang syok tido.





2. berada di putrajaya*ade belon panas di situ

Yang ni besh gak, ramai yang plan nak pegi kan dis weekend.Hope korang hepi sentiasa kat sane, tapi hari macam mau hujan.Tangkap gambar banyak and jangan lupe tempel kat blog korang ye.Aku nak pegi tapi mungkin next time kot.Lagipun tak ade sape yang pelawa.0_*





3. berada di i-city

Sebut pasal i-city, ramai dak2 shah alam dah pegi pun.Ramai juga yang jadikan tempat ni tempat melepak dorang bila malam menjelma. Tak kurang jugak yang cakap sudah terlalu bosan sebab dah selalu sangat ke sana.Biasala tempat bile dah selalu pergi memang la mengundang kebosanan.




4. berada di majlis perkahwinan

Sekarang cuti sekolah kan, aku sebenarnya dah lame tak amik tau pasal cuti sekolah bile.Tapi kali ni aku tau sebab satu-satunya adik perempuan abang ipar aku kawen dis week.Aku merajuk dengan kakak aku sebab tak reply sms, Katanya sibuk tuk uruskan majlis perkahwinan adik ipar beliau.HAMPEH.nak manje2 cket pun xleh.Apepun sape yang nak kawen tu.Aku ucapkan selamat pengantin baru.




5. berada dekat depan laptop

Sekarang ape yang aku buat ialah duk depan laptop, pasang lagu kuat2 walaupun hari kat luar macam nak hujan. Itula aku kalau dah bosan.Tapi dulu takdela plak dengar lagu kuat2 camni.aihhhhhhh.Dan semestinya sambil berblogging.Sekian terima kasih.



Credit*Abang flickr





AyanaAsham*oh ibu, rindunya asam pedas.ngeeeeeeeeeeee

13 comments:

Safiah Ibrahim said...

dpn lappy. layan muvie

duranian said...

pegi tesco
shopping
haha

AyanaAsham said...

fia*hahaha, besala dak2 puncak ni..

AyanaAsham said...

mycousin*byknye duit die...ulur2 la cn cket

2R said...

oitt klo korang nk tawu cik yana pegi ICT le..syok tu..pasni tgu la pix2 dia kt ict dlm blog ni ye ~ngee~jeles2

panggil aku shEh said...

bencinyer. dah pg korang eh.

tak aci. osmet aku giler keje seme. aih!

AyanaAsham said...

tora*nanti kite pi lagi ek.

Asheh*pila wei, pasni for sure kena bayor..huhuhu

Cik Gemok said...

ats katil, ujung kepala lappy,
rase lapo g kenduri kawen.
indah weekend cik gemok kan.
lalalalalala:)))

AyanaAsham said...

Cik Gemok*ohhh, indahnya at least ade gak undgn kawen diterima, dpt mkn free.ngeeee

ihsan_huhu said...

weekend: Bola, kerja & kerjabola

AyanaAsham said...

huh, ba,wau,re,nge

Azym Azizi said...

Weekend ni dapat kemas umah jek..huhu

AyanaAsham said...

azym*wah bagusnya....

:: ThE FoLLoWeRs ::