Thursday, March 11, 2010

TheChanges

group azhar,jem,jijah n as yg pezen 1st


Slide jem sgt cantik and sempoi.aku sangat suke.Sungguh rajin die wat slide secomel itu.Mungkin juge dgn penuh kesabaran kan.Korang dah selamat mempezenkan diri tuk change tu, so takyah susah2 pk.esok aku plak.takut plak if di tanye soalan yang tak tercapai oleh akal ketika presentation berlangsung.cewahhhh tak tercapai akal tu.Konklusinya bukan senang nak berubah ni kan.


grup housemate aku yg pezen >_<"



AyanaAsham*gambo bkn sedikit yang kaburnya tp banyak, well aku x suke gune camera digital or dslr segala.ckup sudah dgn handphone nokia ^_^"


7 comments:

panggil aku shEh said...

urm..

slamat berubah.

duranian said...

wow
ni kalau amik PCS ni
kantoi ni

AyanaAsham said...

Asheh*adoyai change!

AyanaAsham said...

theCousin*
nsb bek x amik kan >_<"

Kniedaz said...

lama dah tak kena present kat depan org ramai..tunggu musim2 wat KIK baru leh present..sangat tak suke huhu

AyanaAsham said...

kNiedaz...tau xpe >_<"

Safiah Ibrahim said...

gud luck ~~

:: ThE FoLLoWeRs ::