Wednesday, March 17, 2010

sape nak kawen lepas ni, kena la pandai masak kan.

Sape rasa die lapar, aku angkat tangan awal2 lagi dah.Jom bagi dapur kite berasap, husband nak balik makan tengah hari jap ag.hahahaha

Barang2 untuk memasak selamat dibeli sekitar pukul 11 tengahari tadi dengan membonceng motosikal tapi bukan merempit di jalan.Silap ar sape kate orang yang bawa moto tu rempit.Dah tu pakcik tua yang pakai kaen pelekat dan kopiah segala tu korang nak panggil ape pulak.Takkan rempit gak kot.Aih aku ni terpengaruh plak dengan cerita si sempit tu.

Berbalik kepada cerita asal, betul ke kalau nak kawen kena pandai masak.Aku nak cari husband yang pandai masak ar cam ni.Sape pandai sile la bagi list kat aku okai.hahaha.yela asyik perempuan je kena masak.Mane boleh si lelaki pun kenala ada skill jugak, manela tau si isteri outstation ke, xperlu la makan kat luar.Jimat beb.

Argggggh mengarut je banyak, Aku saje nak tunjuk menu makan tengahari hr ni. Nah amik.Dan sekarang tibala waktu makan tengah hari penghuni rumah 605.Dengan ucapan selamat menjamu selera.



1st menu*Telur dadar



Bahan2 perlula disediakan



sayur2an jgn dilupakan*baik untuk kesihatan nih



tadaa*sudah siap




AyanaAsham*penantian suatu penyiksaan@lambatnya nasi masak


13 comments:

nj said...

sedapnyerr menu tu...telur dadar lagi menyelerakan tau....

AyanaAsham said...

++ plak dengan budu dan sambal kicap.ngeeeeee

duranian said...

macam beli kat kedai je last pic tu
hak2

panggil aku shEh said...

waaaaaa sedapnye.

tringat aku kt kari mak aku yg guna susu bukan santan. sbb ank die ni xsuke santan. fewwit.

bendi??? ah suke2!

2R said...

huhu..sgt sedap menu lunch arini..waaa mawu ulang mkn ia lagik seh..sodap..

AyanaAsham said...

cousinku*uit, beli ke...oh tidak itu hasil air tgn tau.tp tak sehebat air tgn ibu la.ngeeeeee

Asheh*aku tak suke gulai isi susu.x ori.ngeeeee

Toradtglagi*xpe banyak lagi tu.ase2 kena masak nasi seround lagi malam ni.hahaha sbb tora kuat mkn.

2R said...

haha..2 round pn blh gak la..nti cici nangis lak licin kuah gulai tu aku makn hehe..cishh kamu lg kuat makn tau

joegrimjow said...

xley lawan diriku ini lagi ni
hehehe

AfhamFahmy said...

waa... rajinye...... bagus :D

AyanaAsham said...

tora*haha sy memang kuat mkn o_0 terima kasih

joe*sungguh ka, xpe mkn itu MESTI

afam*kami mmg rajin, baru tau ke :D

ihsan_huhu said...

wlpn aku terel masak, bini aku pon kne terel masak gk r.

ape brg kl dh kawen kne masak sendrik, baik lepak kedai je

AfhamFahmy said...

da tau lame da.. ehe... tp discover2 je lg cket :p

AyanaAsham said...

tora*eleh ko tu, kalau dah kawen pun,ntah2 lepak kedai juga.hahahhaa

afam*hehehe o_*

:: ThE FoLLoWeRs ::