Saturday, March 27, 2010

Sape nak nombor ekor ni wei.


27032010


TERIMA KASIH
untuk sesape yang pernah terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam hidup aku especially maa, Abah, dan keluarga.


SORRY
jika selama ini, sesape yang kenal aku terase sakit hati, benci dan meluat tengok muka aku.


ALHAMDULILLAH
syukur, terima kasih ALLAH sebab beri aku peluang untuk bernafas selama aku hidup sampai la ke hari ini.



AyanaAsham*SORRY, korang kena tipu.Jangan marah nanti cepat tua.

12 comments:

MiSs TOrA said...

hepy bufday to you..moga cpt tua heheh

AyanaAsham said...

toradtglagi*heheh tingkayu!dah tua pun

naz said...

semoga di beri peluang lagi hidup tahun hadapan :) maksud panjang umur yaw

ihsan_huhu said...

ish2 dh tua siot

duranian said...

dh besar kazen kite sorg ni
wish u heppy birthday for today
semoga pnjg umur murah rezeki

MiSs TOrA said...

haha bgus ada kesedaran kuang3 hahah..aku je muda trang tang3 ag

AyanaAsham said...

naz*insyaAllah.tengz doakan aku

AyanaAsham said...

huhu*tp ko lagi tua dari aku kan...hahahaha

AyanaAsham said...

mycousin*age only a number!hehehehe
tengz and amin.........

AyanaAsham said...

toradtglagi*kesedaran itu pntg.tp muke aku maintain mude...hehehe

AfhamFahmy said...

Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan Nor Mazliyana.. Allah selamatkan kamu.. :)

AyanaAsham said...

afam*tenkiu...hehehe

:: ThE FoLLoWeRs ::