Saturday, March 06, 2010

P E N A T....


maen-maen gak, air mmg penting!


Baru juga balik dari pegi berlawan, ceh macam pergi berlawan di medan perang plak kan.entah ape-ape la aku ni.Penat gile takyah la cakap kan, kalau semalam sakit bahu, hari ni sakit dah turun kat kaki plak.Tapi ape-ape pun aku suke geng oomaybe....

Walaupun tak bape nak kenal sangat sebab dah bercampur kos, tapi aku tetap suke.bukannya teror sangat main, setakat main untuk kesihatan tu bolehla.apepun semua dah buat yang terbaik sampai ade yang jatuh, yang nak pengsan, yang luka berdarah.Apepun terima kasih semua.

Hope esok dapat wat sehabis baik,InsyaAllah.... geng oomaybe pasni lehla men Futsal ek!




AyanaAsham*tengz tuk cici, azhar dan lenlain yg jadi pom pom girl...ngeeeee

6 comments:

joegrimjow said...

airrr
kene minum 3 liter sehari
;)

AyanaAsham said...

aku tak ikut pun, aku minum setakat yang mampu dicapai oleh tekak....ngeeeeeee

ihsan_huhu said...

bunyik cm main ragbi jek

AyanaAsham said...

hahaha...aku xpandai la wei men ragbi.

duranian said...

sepupuku
jom men futsal same2
ajak acik skali
kasi kurus seme
hak2

AyanaAsham said...

hahaha....cousinku
baru je nak bajo men ni....
nti dah teror.kite pi men k!
doakan aku
ade game malam ni.

:: ThE FoLLoWeRs ::