Tuesday, March 16, 2010

kali ni aku bagi double........................

1.Adnan Sempit

"dalam hati ada taman"



Dah berzaman cerita ni kot, tapi baru nak tengok.Bukan sebab ketinggalan zaman tapi sebab tiada kesempatan untuk menonton di panggung.Boleh tak bagi alasan macam tu.Boleh la kan.Mungkin juga kerana tidak mahu membazirkan duit kerana akhirnya dapat menonton di laptop juga.Jimat bil elektrik juga sebab guna tenaga yang dijana oleh UiTM. >_<"



2. Alice in Wonderland


excited nak tengok tapi slow sangat



Mule2 macam excited gile nak tengok,Tapi bile start part slow ni wat aku lemah semangat nak tengok.Mungkin sebab baru tengok cite yang tak boleh blah adnan sempit tu.So otak tak boleh berfungsi dengan baik untuk menonton cerita yang berwarna-warni ni.Baru tengok tak sampai separuh dah mengantuk, akhirnya decide tuk tido.Lain kalila sambung tengok. >_<"
So.Assalammualaikum, selamat malam



AyanaAsham*Mahu tido awal, Mahu bangun awal, Mahu pegi kelas awal, Semuanya mahu awal, tapi last minute juga yang jadinya ^_0

14 comments:

Frodo Baggins said...

>>___<<


tido awal awet muda
bangun awal budak baik
last minute tu "cool"

ngahahhaha

panggil aku shEh said...

gilos hobbit kt ats ni.

giler blog ko. kalah artis syiot. hebatnyer hebatnye!

ynna,
aku tgk adnan sempit tertido kot. best tu best tp.. ntah.
tape byk mase kn skang? hahahaha

AyanaAsham said...

FrodoBaggins*alamak nickname punye pjg.name melayu xde.

time kasih kerana terlebih sudeh memuji disitu.


Asheh*wuahahhaa,aku busan doh tadi.
mase mmg terlebih byk klu tuk berLagha*

ihsan_huhu said...

cte nih ke yg ade fazura hot tuh?

duranian said...

mana aci
dua2 xtgk agi
hak2
bz btul sem ni

2R said...

haha aku pn x larat nk gelak tgk cite adnan sempit tu..lawak la..alice in wonderland aku ngantuk ar mybe tgk kt panggung wayang x ngtok kot hehe

AyanaAsham said...

huhu*fazura mane plak ni, sori xde name fazura dlm cite ni.hahaha

ohmycousin*aci xde kat cn.hehe xpe2 study 1st >_<"

AyanaAsham said...

tora*wei korang tgk habis ke x smlm, klu ngantuk tu sure la x habis kan!ngeeeeeeee

Kniedaz said...

Akak pon baru tgk adnan sempit..ketinggalan sungguh kita ni..tp syok tgk kat umah dpn pc kan..leh baring2 & lep2 mcm adnan..keh keh..
nak tgk gak alice tp tak g lagi huhu

AfhamFahmy said...

both dis cerite agak best jugak..

minat character johnny depp :))

AyanaAsham said...

kniedaz*nak gelak kuat sampai jiran sebelah dengar pun xpe kan.ngeeeeeeee

Afam*macam si umi je minat johnny depp :D

2R said...

haha mmg x bes pn da ar tgai aku n anem je anem lak dok pejam mata ja..aku pn cauuu ar smlm..tp mmg ar x bpe besh ar cite tu tgk wyng best kot

joegrimjow said...

xtertengok lagi adnan sempit tu
aiyok
bile la ek
huhu

AfhamFahmy said...

johnny depp klakor yana.. best :D

:: ThE FoLLoWeRs ::