Monday, March 15, 2010

Kau tengok, aku masih mampu tersenyum kan ..............

Maa aku sekarang tidak berapa sihat, risaunya. Tiba-tiba je boleh buat rasa macam-macam perasaan datang, kata doctor jika sakit berterusan. Dia kena pergi jumpe doktor untuk check up. Kalau dah duduk jauh macam ni rase risau memang la tak boleh nak elak kan.Sakit buah pinggang dia datang lagi sekali. Kalau nak ajak pegi jumpe doktor punyela payah. Itula ibuku

Aku masih ingat lagi, time amik diploma kat dungun dulu, ibuku terpaksa dibedah sebab apendiks. Aku dapat tau pun lepas 3 hari ibu aku selamat dibedah. Selalu macam ni, selalu orang yang terakhir dapat tahu ialah aku. Alasannya tak mahu aku risau.Tak patut betul.Ibu anakmu ini belum mampu untuk kehilanganmu.>_<"



ibu, bertahan!




AyanaAsham*ibuku sudah beransur sihat.Alhamdulillah


7 comments:

panggil aku shEh said...

tabah ye. aku tatau nk ckp ape tp kuatkan smangat & bykkn berdoa.

kem slm kat mak cik. smoga cepat sembuh ye makcik! yana, ape kata ko nazar?

panggil aku shEh said...
This comment has been removed by the author.
ihsan_huhu said...

tng2

AyanaAsham said...

Asheh*amin

Huhu*okai

Arab's Cafe said...

Semoga maa kamu terus sihat seperti sediakala... aminnn....

2R said...

doa byk2 yana insyallah nti cpt sembah la maa kamu ye..emm x pe kamu mmg jauh dr dia tp doa kami sentiasa mengiring dia :p byk besabar ye kwn :p

Muniey said...

smoge ibu kamu sihat2 slalu :)

:: ThE FoLLoWeRs ::